Variációk VRML-re



vr: earth, felhok, fu, fak;
set imbedded copyrightmessage (10 times) == '(c) HamsterSoft, 1995';

action kezdokep:
 -)ember jon {
    piros gatya
    sarga triko van rajta
    kolasuveg van kezeben
             }
  move ember jon to eszakkelet 23.0.08.5
 -)ember iszik {
    felemeli a poharat
    kortyol
    mellenyeli {
      if szerencse != sok {megfullad}
                          {tusszent egyet -> ember iszik again:0:0}
      -> till counter == [0] do ember iszik again:0:0
               }
:action kezdokep ends |akcio with fadeover(12);
action akcio:
 -)repulogep jon
   subreality starts{
     camera angle from 10 to 57 degree
     zoom in (time == [10])
     sound load ('plane.sound', vol == 26 to 60 slow) |dolby set on
     ->ember felnez;
     zoom out (same speed as in)
     music starts ('malev.reklam.mus', over to GUSemu)
     sound load ('planeaway, vol == 60 to 26 even slower) \dolby
     :subreality ends| pointernull == OK
     \sound
              }
:action akcio ends| endtitle fadein(255);
action ember felnez{
  -)camera angle back to bekaperspektiva
  set emberfej == felfele
  sound load ('hurepulogep!!!.sound', vol == alighallani) |set hangremeges on
  zoom in on rock ember elott (255)

  -> ember nem veszi eszre kovet
  -> hasraesik

  -) set sisak+nezo to down
  -) set sisak+nezo to aramutes nezo fejebe #hogy neki is fajjon
  sound load ('b*sszameg!!!.sound', vol == max*2) |set orditas_mode
  camera angle from alulrol to felfele (fast)
  set por szall (pixelmeret == truetype)
  -) set porgenerator on #hogy a nezo is kohogjon
  delay 25
  -) set porgenerator off
  sound load ('kohh-kohh.sound', vol == max) |set karomkodas_mode

  ->nezo lassan felall

  camera stays with nezo's viewport (==true)
  allesnull=OK
                   }
:action emberfelnez ends| back to where from

VR-prg-torzs:
 1. set indul == action kezdokep
 2. set folytatja == action ember iszik
 3. set tovabbfolytatja == action akcio
 4. set endtitle < from 'enditle.title'

:debug == $FFE6670
:belepodij = $FA52
:TRUE == OK
:interface == VRsisak {called sisak+nezo}

RUN VR-prg-torzs |whole body

Ez a LUCASFILM megbizasabol keszult egy SZILIKONGRAFIKA KARBONMASOLOPAPIR tipusu gepen, a raytracelt hatterelemek elore le vannak realtimeban mentve, csak a biztonsag kedveert masodpercenkent kiszamolja ujra...A sisak egy DDR VEB Fabrik tipusu motoros bukosisakbol keszult 3d-dolby es 4d-visual rendszerekkel ellatva. A mar egyszer leforditott kodot egy 286- oson is lehet futtatni.


Back To The Maniacs' HomePage