Az Abszurd világ képviselôinek nyilatkozatai
1981-ben alakult a GM 49 együttes, újhullámos fanyar zenét adott elô. Laár Andrással akkor kezdôdött a munkakapcsolatunk. Ô a KFT együttest erôsítette, nekünk dalszövegeket írt. Zenei pályafutásom 1984-ben megszakadt, mert sajnos nem volt eléggé sikeres.Galla Miklós a Tele Magazinban 1996. február - interjú a Tele Magazinban Galla Miklóssal
- Mondjon pár szót a zenei pályafutásáról !
- A köztudatban két együttes neve is szerepel, a Holló-Színház és a L'art pour l'art Társulat. Melyik született elôbb?A L'art pour l'art Társulat 1986-ban alakult, és a siker ösztönzött arra, hogy egy másik csapatot is létrehozzak. Így alakult meg 1990-ben a Holló- Színház, más profillal, ott műfordításokat adtunk elô, szemben a L'art pour l'art-ral, ahol csakis általunk írott művek hangzanak el. A Holló sikeres volt, sokat dolgozott, és amikor a L'art pour l'art pár éves szünet után ismét színpadra lépett, sok embernek úgy tűnt, mint ha késôbb alakult volna. A két társulat tagjai is mások, csak Natália és én szerepeltünk mindkettôben.
/* a L'art pour l'art Társulat alakulásának napja: 1986. május 20. */ - Miért szünetel most a Holló-Színház?Létrejött a Galla és Dózsa Produkció, ahol angol és amerikai szerzôk jobbnál jobb abszurd jeleneteitadjuk elô, a fiatal Dózsa Gergellyel. A Holló-Színház azért szünetelteti műsorát, mert két hasonló profilú produkciót fenntartani elég nagy baki lenne.
- Hogyan találták ki legsikeresebb számukat, a Besenyô csaladot?Az alapötlet Szászi Mónié. Kitalálta, legyen egy család, ki legyen a férj, ki a feleség. A produkció nyelvezete a három férfi kollektív találmánya, de menet közben állandóan jönnek az ötletek, mindenki hozzátesz valamit, közösen alakítjuk a koncepciót.
- Hogy sikerült ilyen jellegzetesre a Besenyô család maszkja?Az alapötlethez a TV maszkmesterei, Bakács Kati és Náray Zsuzsi hozzátették ötleteiket és tudásukat.
- ga -